I bland blir det inte som man tänkt sig

kärlek

Dagens sämsta:

Ibland blir det inte som man har tänkt sig.

I går åkte jag ut i värmen till mina föräldrar för att hämta bilen handla mat inför helgen och fixa.Gick upp kl 6 i morse körde bilen in till stan, fick parkera den på mitt gammla jobb. Allt detta för att jag i dag skulle åkt på en liten utflyckt med min svärmor efter jobbet. Inplanerad sedan länge. Efter det skulle jag hämta Fredrik på flygplatsen. Hon ringde i dag och sa att hon var sjuk. Absolut inte hennes fel. Men vad jobbigt det blev nu. 

Så nu har jag hål timme mellan 15-22 som jag skulle kunnat handlat på etc. Vet inte riktitigt vad jag ska göra nu. Vara kvar i stan i hänga eller åka ut till trångsund, och bada.

Dagens bästa:

Att jag och Fredrik har varit gifta i 11 månader.

Otroligt god lunch på bohem, kött, pommesfrite, bearnesesås.

Sista dan på jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0