Drama

I går var det lite drama, mitt ena ben som jag brände så i solen svullnade up väldigt mycket. Så jag gick faktiskt till doktorn. Fick en remiss för att göra ett Ultraljud på benet i dag om det inte blev bättre över natten. Dom ville utesluta blodpropp. Ja då blir man ju lite nervös. Men i morse när jag vaknade så var det självklart mycket bättre.

Var även på min första omgång profylax kurs i går. Bra men otroligt jobbigt på samma gång. Det var ju självklart bara par där som satt och gullade med varandra och övade i hop. Det bygger ju så mycket på det att man är ett team. Och så jag alldeles ensam. Kände mig så utanför. Men å andra sidan fick jag göra alla övningar med fröken ;). Så det var ju lite plåster på såren. Kursen är bra och jag tror att den kan vara väldigt användbar. Men det är läskigt för allt blir lite mera påtagligt ju närmre det kommer. För er som vill läsa mera http://www.profylaxgruppen.com/index.php

Var på MVC i morse och där var allt så bra, hjärtat slog och magen växte. Min BM tycker att jag är DUKTIG som fortfarande jobbar och det sög jag i mig. 

Det är väldigt mycket nu med doktorer kurser och MVC..


Kommentarer
Postat av: Elsa

Bor du i London?!:O

2010-03-14 @ 20:43:43
URL: http://coolatildeochelsa.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej



Ja det stammer jag bor I london

2010-03-15 @ 16:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0