I helgen

Nu regnar det, nästan lite skönt. Men jag blev väldigt blöt på väg till jobbet.
I kväll ska jag flyga till London. Åh vad härligt det ska bli. Jag längtar. Det blir nog lite shopping på torsdag när Fredrik är på jobbet. På fredag kväll  åker vi till Brighton för att fira midsommar, bröllopsdag och femårsdag. Man får ju rattionalisera lite när man inte ses så ofta. I Brighton ska vi bo på världens gulligaste lilla pensionat.http://www.whitehousebrighton.com/
På måndag åker jag hem igen. Det här blir sista gången som jag åker till London innan bebisen kommer lite spännande.
Var på förlossningskurs i går på BB stockholm,  mycket intressant och bra barnmorska trodde att jag skulle bli lite uppskrämd men det hade nog motsatt effekt det kändes bra att bli lite upplyst. Min kompis N var med som stöd. Undrar vad alla andra trodde, att jag hade blivit övergiven eller att vi var ett lesbiskt par , ha ha...Känns iaf som att vi har gjort ett bra val att föda på BB stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback