Längtar till midsommar

Längtar till midsommar, då ska jag åka till London. Och jag och Fredrik ska åka till Brighton. Ska bli härligt. Hoppas jag inte blir sjuk innan bara. För tillfället är det 3 personer på jobbet som är dåliga jag orkar inte.

Var hos MVC i går och allt gick bra, bebisens hjärta slog med 138 slag per minut och ligger numera med huvudet nedåt. Fattar inte att den inte blir yr i huvudet av att ligga så i 2 månader. Men det är mycket med graviditet som man inte förstår. Magen hade okså vuxit som den skulle. Tror jag väntar en riktig A-Bebis.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Harligt, nu har jag en sida till att kolla och se vad du har for dig! Kram pa dig!/Cissi

2005-06-15 @ 11:00:28
Postat av: Mats

Och du får se till att håller dig (er!) frisk/friska till juli på Jonsholmen....

/Mats

2005-06-15 @ 11:58:52
URL: http://jonsholmen.blogg.se
Postat av: Hanna

Vad spännande med en bebis! Jag och min kille har varit ihop i sju år och nu är det väldigt många i bekantskapskretsen som har fått/väntar barn. Det är inte utan att man blir lite sugen. Men, vi ska nog vänta några år till. Tur att man får hålla i andras under tiden.

2005-06-15 @ 12:47:45
URL: http://hannaslilla.blogg.se
Postat av: yvonne

yvonne från ukmammor här...

kul. har tänkt på blogg förrut men jag är ingen hejare på att skriva. tycker jag skriver så tråkigt.
plus att man ska ju ha lite tid att sitta här oxå.
vänta bara tills bebisen kommer :)

ha det skönt och ta hand om magen!

kram yvonne

2005-06-15 @ 14:02:28
Postat av: Malin

Jo då blir det väl fullt upp kan jag tänka, även om jag i dagsläget har lite ångest och tror att jag kommer få tuppjuck av att "bara gå hemma"

2005-06-15 @ 14:18:38
URL: http://mamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0