Nu åker jag snart..

Nu åker jag snart, helt underbart. Kollade singoalla kjolar i dag på stan åt en kompis det är ju helt sjukt. Helt slut överallt. Måste man handla sommar kläder i Mars för att hitta något att ha på sig?

Fick ett tips om att Taxi kurir har specialpriser på taxi ut till arlanda hela sommaren för 345 kr ist för Taxi stockholms 445:- Det är ju bra. Så där kan man spara en hundra lapp.

Har packat hela resväskan nu inklusive sacosäcks fodralet som jag har sytt till vårt gudbarn som fyller 3. Ska bara ta med det till London och fylla den med kulor. Hoppas hon blir glad. Fattas bara annat. Jag som har slitit så.

Hoppas ni har det bra där ute, jag är åter på tisdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0