smink kurs...

Var på sminkkurs i går hos MakeUp store. Intressant. Fick lära oss en del nytt. Men mycket kändes det okså som att det var en bekräftelse på saker man redan visste. Kursledaren hävdade att alla passar i alla färger och att det BARA handlar om vad man trivs i. Men jag vet inte om jag tror på det. Jag tycker nog inte att alla passar i allt. Man vill liksom höra, att du du ska ha den här färgen.... Och sedan fick vi givetvis köpa en massa smink okså. Tur att man inte har så mycket pengar kvar. MEN jag behöver verkligen inget mera smink. www.makeupstore.se/ 

En kopmis gjorde en liten elak sak och jag vet att hon gjorde det med flit..;), vi började prata om namn till bebisen där inne på kursen och då så sa min kompis R att Jessica är ett fint namn.... Varpå jag säger att det vet jag inte om jag tycker, det är ganska tråkigt... Vad tror ni kursledaren heter?  Hoppas hon inte hörde.

Jag har lite ångest över att jag inte ska få med mig alla grejer när jag flyttar till England, men jag är säker på att det löser sig. Det brukar ju göra det men jag gillar ju att noja ur på saker i förväg.

Andra saker jag har ångest över är mina skor, jag har sdå tjocka fötter nu så ingenting passar. Förutom mina fina rosa birkenstock som jag har fått av min underbara man. Puss du är bäst.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Puss prinsessan!

2005-06-16 @ 13:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0