Snattat test...

Vem är du mest avundsjuk på nu och varför?
På alla lyckliga par som får bo tillsammans, just nu så längtar jag så att jag håller på att dö efter min kära man. Jag är så trött på att bo särbo. Vill inte mera. Fatta hur bra ni har det där ute som får bo ihop med den ni älskar!
 
Säg tre hemliga önskningar, svara ärligt och privat.
Att jag hade lagom mycket pengar så att jag kunde köpa ett stort hus i London med trädgård, ha råd att skaffa 2 barn och kunna vara hemma med dom tills dom började skolan(dvs jag vill ha snuskigt mycket pengar)
Att jag blir en bra mamma, och får leva ett lyckligt liv.
 
Vad gjorde dina päron för största misstag?
Tycker att dom har varit toppen, men dom var bestämda. Jag fick tex inte se ”Dirty Dancing” på bio när alla andra gick och såg den 15 gånger. ”För det var minsann ingen barnfilm ….” Kan dock inte säga att jag har fått några direkta men.
 
 Säg en dålig sida hos din svärmor/svärfar
Att dom ska lägga sig i vissa saker som dom inte har med att göra. Men det är väl klassiskt.  Annars är jag är väldigt nöjd med mina svärföräldrar.
 
Vad skäms du mest över dig själv?
Att jag inte orkar träna, och att jag är dålig på att hålla fokus.
 
Vad är du mest mallig över dig själv?
Att jag alltid klarar mig och ser nya möjligheter med saker. Att det alltid löser sig på något sätt för mig. Och att jag är så positiv hela tiden.
 
Vilken är ditt livs största sorg?
Att jag aldrig har tagit mig i kragen och blivit super duktig på någonting. Utan kan lite om mycket.

Beskriv varför du är en stor bluff

Det är jag inte
 

Snatta gärna vidare… 


Kommentarer
Postat av: Malin Rentner

Hej svejs Malin!

Har tagit ditt råd och gått in på blogg.se Verkligen en urkul sajt, jag har redan lagt upp en sidan själv! Hoppas ni får en härlig midsommar i London, vi sticker ju till Skåne nästa Torsdag och stannar i Sverige till den 4 Juli. Tänk vad tiden går, om 2 månader är vi mammor!! Tack för tipset. Kram på dig! /Malin Rentner

2005-06-15 @ 15:38:04
URL: http://malinrentner.blogg.se
Postat av: Malin Rentner

Guud så kul det hade varit om ni fick Skrållan på er bröllopsdag, verkligen häftigt! Jag känner också att jag hur lätt som helst skulle kunna bli totalt blogg beroende (man blir ju nästan lite skraj). Får ingenting gjort på jobbet!! Nu får jag skärpa mig. Njut av semestern så hörs vi snart igen! Kram /malin

2005-06-15 @ 16:08:07
URL: http://malinrentner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback