3 månader



I dag är våran lill tjej tre månader. Det firade vi med att vara hemma och göra ingenting. Rakel lyssnade på sin skiva med Absolut barn sånger. Jag tyckte nog att det var roligare en Rakel. En riktigt minnes resa för min del.

När Rakel sov sin mitt på dagen sömmn, var jag duktig och sydde en fin gardin till vårt fönster i sovrummet. Fodrad med fleece. Det drar ju så väldigt. Den blev riktigt fin. Även idag så övade vi med nappflaskan. 40 ml på 35 min. Det är ju alltid något. Rakel hon sover fortfarande i sin säng. Nu på eftermiddagen så gick vi och storhandlade på Tesco och Rakel var i babybjörnen. När vi kom dit så då la vi Rakel på dunvästen i kundvagnen. Och där sov hon sött, alla tyckte hon var så söt.

 Här är vår lila rosa tjej, iförd blommig topp från farmor och farfar.

Kommentarer
Postat av: Elle

oohh grattis lilla rakel nu är du snart stora tjejen innan mamam o pappa vet ordet av ... saknar er pussokram

2005-11-22 @ 09:05:52
Postat av: Frida

Hej och tack för det fina kortet! En sån söt liten flicka ni gått och fått!!
Hoppas allt är bra med er, det var ju ett tag sen sist och jag är inte uppdaterad... Med mig är det bara bra, jag pluggar som vanligt.
Stor kram från barndomsvännen
Frida

2005-11-22 @ 19:47:42
Postat av: Malin

Åh vad kul att höra av dig och att allt är bra. Om du vill får du gärna mejla mig [email protected]. Kram malin

2005-11-22 @ 21:40:01
URL: http://mamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0