2 månader i dag

2 månader i dag
Så här söt är jag när jag sovit hela natten.  Och jag älskar min korv som jag fick av mormors kompis. Den oranga som skymtar i bakgrunden,
Hej

Idag är vår lilla tjej 2 månader helt otroligt vad tiden går. Detta firade Rakel med att sova hela natten från
23- 07.00 på morgonen. Jag hoppas hoppas att det inte var en tillfällighet. Trodde knappt det var sant när jag vaknade i morse. 

Var ute på en liten promenad i dag framkallade lite kort. Samt försökte organisera mig för att skriva alla tack kort. Jag har kommit så långt att jag skrivit alla adresser samt framkallat korten. Så vi får väl se hur lång tid det tar, med resten.

Var även inne en sväng på PRIMARK herrugud vad billigt. Köpte 2 snygga v ringade tröjor för 4 pund st. Ska bli intressant och se vad det är för kvalite. Men dom hade ju hur mycket grejer som helst. Suktade länge på en lång kjol ni vet dom som är moderna nu. Men jag kunde inte riktigt bestämma mig, vad har manm för skor till? Jag är ju ingen kjol tjej fast jag vill.

Rakel somnade bra i kväll, men det är alltid lika nervigt när man stänger sovrumms dörren, sover hon nu? Kommer hon vakna igen osv.. Men i dag så somnade hon själv, peppar peppar ta i trä och det verkar gå bra. Ofta somnar hon nämligen och vaknar med ett tjut ca 6 min senare. Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0