25-26/10

Rakel vaknade som vanligt i morse kl 7.00. det är nog det värsta att gå upp så tidigt men å andra sidan varje kväll kl 7 när hon sommnar så tycker jag att det är värt det. Vi gick upp åt frukost och lilltjejen var på ett strålande humör. Kom i håg att ge henne AD Dropparna. Hon slocknade kl 9 som en klubbad säl. Då gick jag okså och la mig. Vaknade kl 10.00 typ ganska exakt. Tog en dush  Rakel låg på badrumsgolvet och kollade på hon gillar det speciellt när man skvätter lite på henne samtidigt. Sen var det matdags och jag passde på att klämma ytterligare ett avsnitt av property ladder, mitt nya favorit program. Man får följa folk som köper en fastighet renoverar den och sen säljer och förhoppningsvis går dom med vinst.  (ungeför så ser våra förmiddagr ut om ni undrar)

Sen packade vi i hop oss för att åka hem till Malin och Ruben för att hämta bilbarnstolen. Stackars Malin hon har så ont i sin visdomstand. Och att rotfylla den här kostar 850 PUND helt otroligt mycket pengar, hon kan inte dra ut den. Men förhoppningsvis har hon en tid i Sverige och hon åker hem i helgen. Det gör iaf satans ont så jag fick passa lilla Ruben medans hon var på Apoteket. Så då låtsades jag att jag hade tvillingar en stund. Tryckte ner dom bådas två på skötbordet och så låg dom där och fäktade med armarna och var super gulliga. Men jag toro inte jag vill ha två så små barn samtidigt för det.  Malins tandäventyr slutade iallafall med att hon fick åka in till 850 punds stället för en halv behandling.Typ punktering eller nått. Hon har så vansinnigt ont så hon skulle nog kunna gjort vad som helst. Stackarn.  Hade tänkt att boka tandläkar tid för mig själv i dag men det blev lite för mycket tandgrejer helt enkelt.

Sjäv åkte jag hem och badade lilla Rakel som efter det förhoppningsvis har sommnat sött för kvällen...

I morgon ska vi åka till Jenny och hämta min symaskin och kitchenaiden och alla kokböcker. Det blir nog taxi hem. Sen på kvällen kommer Elin hit på middag.

Tisdag Fredrik är sjuk, och det är inte roligt. Själv har jag beställt hem hämt pizza, garlicbread och hägendaz glass (till fredrik) Sitter här och väntar ska bli underbart gott. Kl 21 ska jag se Beyond Borders på BBC ett program som handlar om en grupp handikappade som tar sig genom jungeln i kommer inte i håg vilket land. Men det är coolt. Pizzan kom precis cio....


Kommentarer
Postat av: Malin

Hon sommnade INTE tänk så fel man kan ha..

2005-10-26 @ 21:30:41
URL: http://mamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0