Äntligen nappflaska!

Svarta N

Rakel med Katten Nina

Rakel; Måste bara berätta att nu i kväll var jag jätte duktig och åt ur nappflaska. Pappa & Mamma har trilskats jätte länge och hållt på men jag har liksom inte riktigt velat innan. Men i kväll kände jag att det var dags. Jag ville inte vakna alls. Men pappa han är väldigt bra på att väcka mig och när han väl hade lyckats med det så tyckte jag att det var lika bra. Jag tror mamma har haft lite sepaeratgions ångest och jag har inte velat göra henne besviken men i kväll kände jag att hon var mogen och pappa blev jätte glad. Dessutom tror jag att mamma okså blir himmla glad för nu kan hon få långa sov mornar och jag kan vara uppe och mysa med pappa alldeles själv.

Malin ; Jag fattar inte vad det är för knas med mig, alla andra mammor. Dom pratar hela tiden om hur dom vill göra saker själva och att deras män ibland är lite ovilliga till att vara själva med sina barn. Här är det precis tvärtom. Herrugud jag får ångest när jag tänker på och lämna lill skatten själv. Och det är inte för att jag inte litar på Fredrik. Utan för jag vill bara snutta och gulla med henne hela tiden. Men det går väll över. Kanske skulle kunna gå på bio i November när Nina kommer hit.. Vi får väl se.. Stackars Fredrik.

Jag är iaf himmla glad för att hon nu verkar ta flaska utan problem puss och kram och godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0