Hon vill inte sova.. bara äta

Jag fattar inte, hon somnade 18.45 vaknade 40 minuter senare och var klar vaken. Helt omöjlig att natta om, så efter många försök så bröt jag mina prinsiper och tog med henne ut i vardagsrummet. Och så kollade vi på desperate housewifes tillsammans. Hon gillade det och var super glad och låg och jollrade. Åt en massa. Somnade äntligen kl 22. Kan inte små barn komma med en instruktions bok? Kommer hon alltid vara uppe på onsdagar nu? Men hon kanske okså ville kolla in DPH. Det ska väll börjas i tid antar jag ;) Hon kanske är inne i en tillväxt period.. eller nått. (normalt somnar hon mellan 19-19.30 sover till 22.30 äter lite till och sover i bland hela natten och i bland vaknar hon kl 5 för ett litet extra mål.) Det blir ju spännande och se hur hon sover i natt. Det är helt otroligt hur fixerad vid sömn man kan bli. En del säger ju att man ska låta dom gråta. Men det är mera en jag klarar av. Man har ju bara barn en gång och inte är det för att ha dom gråtande i en säng. Då måste jag bara plocka upp henne.

Självklart är Fredrik inte hemma i kväll utan ute och roar sig med Angel. Och det unnar jag honom verkligen. Men jag vill okså bara kunna gå ut så där och släppa allt. Men min tid kommer väll antar jag..Men fram till dess så kan jag ju sitta här och roa mig med min blogg..



Kommentarer
Postat av: Lisa La Marca

Start writing it in English please!!!!!
Very sweet pictures - gee Rakel looks like Fred is heaps of them!!!!
L x

2005-10-27 @ 16:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0