Leia och Rakel



Rakel; I dag har vi varit och hälsat på Leia och Jenny. Dom bor i Harrow och jag ficka åka metro för första gången. Jag tyckte det var ganska spännande det lät mycket. Men mamma tyckte det nog var lite knepigt med alla trappor. Dom är ju inte så bra på det här med hissar i London. 

Leia är 2 veckor yngre en vad jag är. Hon är en  go och glad tjej som jag kommer leka mycket med. I dag hade hon nog VM i att sova. Men vi lekte lite i hennes gym. Och jag fick sitta i Jennys knä, och jag tittade på allt förutom på Jenny.  Och Leia hon tittar bara på sin mamma. Dom bor super fint i ett jätte mysigt område, och snart får dom hem alla sina grejer och då får även mamma sin symaskin för den har hon skickat med. Då kanske hon kan sy något fint till mig.

Vi har likadan fina svarta bugaboo vagnar. Som vi gillar båda två.

Kommentarer
Postat av: Pernillla

Mormor och jag har det ganska förträffligt denna fredagkväll intagandes ett glas vin och talandes om våra barn och barnbarn (det är bara en förunnat att ha barnbarn)... hursomhelst måste den barnbarnlösa damen få uttrycka att det är en fantastiskt härlig liten tjej som börjar leva sina dagar i storstaden London. Får man gulla på den lilla vid ankomst till Svedala snart. Det kan kanske både Leja och undertecknad behöva-

2005-10-21 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0