Måndag Tisdag

Tisdag
I dag har vi återigen varit ute och promenerat, snart har jag sett hela London. Vi började morgonen med fika på Harvey Nichols pappa åt världens godaste cheescake. Jag längtar så tills jag okså får äta riktig mat. I bland när vi är ute och fikar så får jag smaka pytte pytte lite av pappa det tycker jag är roligt. Sen gick vi vidare till Harrods och kollade på alla leksaker. Sen gick vi igenom hela Hyde park till mammas favorit resturang Gourme burger kitchen på vägen dit tror jag mamma hade en liten fit men det var nog mest för att hon var så himmla hungrig. Sen gick jag och mamma och farfar hem jag var så himmla trött farmomr och Fredrik gick lite till på stan. Sommnade tidigt i kväll, och farmor och farfar har nu åkt hem och det tycker jag är himmla tråkigt det har varit så kul att ha dom här. Hoppas dom kommer snart igen. Jag sover fortfarande i min bugaboo, mamma undrar nog när jag ska börja använda min fina spjälsäng, men inte än på ett tag säger jag. Puss och kram från Rakel
Måndag

Måndagen 10 Oktober

 Rakel; I dag så var jag för första gången med min farmor alldeles själv. Medans mamma och pappa var på SPA det gick jätte bra och jag sov hela tiden. Jag har även kommit in i mitt schema himmla bra. Och sover riktigt bra. Förutom i söndags kväll , då jag aldrig ville sova. Men jag har lärt mig att vara vaken i barnvagnen sammtidigt som den rullar.

Malin: I dag så var vi på SPA en helt underbar upplevelse för oss utarbetade föräldrar. Vi blev guidade av en liten fransk dam in i ett litet  runt rum med små stjärnor i taket. Väldigt orientalliskt. Där fick vi sitta på två uppvärmda stolar som var infogade i väggen. Hon gick igenom hela behandlingen på en riktig fransk engelsk brytning och jag höll på att få en riktig fniss attak. Först fick vi smörja in oss i olika leror, sen så satt man i det här rummet som var som en privat bastu för två. Och andades in ångan. Efter en stund så började det strila ner vatten från taket som en stor mega dush. Himmla trevligt. Sen kom den illa damen in igen och gick igenom alla deras produkter. Och sen fick vi dusha och jag fönade håret för första gången på 7 veckor. Efter denna underbara upplevelse gick vi på en jätte fin Italiensk resurang och åt en ljuvlig lunch. Sen var Fredrik och Christina och shoppade och jag Emil och Rakel gick på Sothherbys och tittade. Till middag lagade Fredrik Indiskt Toppen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0