Onsdag Torsdag



Torsdag
I dag har vi bara varit hemma hela dagen jätte skönt.
Jag och pappa var ute på en liten expedition i morse i regnet medans mamma var hemma och sov.
Mycket uppskattat. Men det kommer iaf lite bilder som är tagna på mig i dag och i går. 

Onsdag
Rakel; I dag har vi varit hemma och tagit det lite lungt. Mamma håller på att sorterar alla kort på mig. Ruben och Malin kom förbi och åt lite mat med mig, och vi hade jätte mysigt. Malin hade handlat med sig nyponsoppa till mamma i svensk affären  och då blev hon super glad. Sen på eftermiddagen kom Brendan Oskar och Steffani hit. Och pappa lagade köttbullar och potatismos. Men då sov jag redan. Nina Lindqvist kommer hit sista helgen i november och det ska bli jätte roligt. Sov sött Rakel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0