ÖNSKELISTAN

Av tomten önskar sig familjen Ahlin följande saker  för man får väll önska vad som helst...
Och jag som Sara skrev mest av allt önskar vi oss en BIL...... (eller jag min man kan ju inte köra)

Rakel
En helt onödig klänning som är super fin som hon kan ha när hon går på kalas stl 92
Fina gåbort skor typ lackskor stl 23 (Det har hon faktiskt inga )
BRIO tågbana, det med lilla grodan
Handväska
Svenska Barnböcker
Badrock

Fredrik
Video IPOD 
InVouge (Bok) 
Minnes kort till min nya mobil 

Malin & Fredrik
En ny Digital kamera för vår gamla börjar kännas som om den vore från stenåldern ( M&F)
Videokamera (M&F mest Fredrik
Vattenkokare märke BRITA (Finns nog bara i UK)
Ett svensk decelitermått

Malin
En ny hårtork
Martina Haags nya bok Martina Koden
Svenska pocket böcker
Ny parfym vad som helst från Channel

Kommentarer
Postat av: Sara

Glomde du inte bilen??

2006-12-02 @ 17:14:41
URL: http://runesson.blogg.se
Postat av: Sara

Glömde du inte bilen???

2006-12-02 @ 17:17:29
URL: http://runesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0