Rakel ska få ett syskon

Familjen Ahlin vill härmed annonsera att lilla Rakel ska få ett litet syskon med beräknad nedkommst 28 maj 2007.
Vi har varit på vårt första ultraljud (Här i England gör man till skillnad mot i Sverige 2 st) och allt såg bra ut den är ju fortfarande ganska liten men den hade 2 armar, 1 huvud alla fingrar och tår.
Jag är nu i vecka 15 och börjar må lite bättre men jag har varit fruktansvärt trött och mått så illa.
Men förhoppningsvis blir det lite bättre snart. Om allt pappersjobb går som det ska ska barnet födas här i London och det känns som det absolut bästa alternativet. Vi tror det blir en tjej till men sånt vet man ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis grattis!!!
Vad skoj att höra! Bara två veckor efter mig. Snacka om babyboom.

Många kramar,
Anna

2006-12-04 @ 14:29:25
Postat av: Nina W

Fast jag tror att det blir en liten grabb... men mina spådommar verkar ju inte riktigt fungera längre ;) GRATTIS!!!!!!

2006-12-04 @ 18:35:27
Postat av: Sigrid

Tror ocksa pa en liten pojk. Det ar bara till och vanta och se. Gud vad spannande! Ses i kyrkan imorgon. Ha det gott! Kram kusin Sigrid

2006-12-04 @ 23:24:28
Postat av: Jenny

Grattis grattis! Hoppas vi kan ses snart! Kram från familjen Wahlin-Sundberg.

2006-12-04 @ 23:31:10
URL: http://leiasundberg.blogg.se
Postat av: Nina P

Men shit vad kul! Stort grattis från Parkeborn/Westman

2006-12-04 @ 23:42:55
Postat av: johanna

ja, det e sååå kul.
jag bara väntar på att få köpa och sy fina grejer.
ROLIGT!
Kram Johanna

2006-12-05 @ 18:45:57
Postat av: Cissi

Wow, vad jattekuuuul! grattis grattis!!! Forlat att jag itne har hort av mig, men nu lyckades jag antligen kolla bloggen, sa jag i alla fall vet att ni lever! Det blir inget babyrace med er for var del, men jag sager till om det hander nagot pa babyfronten :) STOOOORA KRAMAR, och vi hors snart!/ Cissi

2006-12-05 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0