Vecka 8- mera kräks..

Efter att ha pinat mig igenom hela helgen inomhus, trodde jag skulle få spelet av att bara vara hemma.
Åkte vi hem till familjen Parker för middag i går kväll. Fredrik var lite darrig på benen men jag hävdade bestämmt att det bara skulle göra honom gått att komma ut lite. Väl där fick vi jätte god mat. Jag och Stefani fnissade lite om att när killar är magsjuka är det alltid lite värre (dom har okså haft buggen i veckan båda två.) Rakel åt sin medhavda gröt, som en duktig tjej fick det proffesionella tipset att börja med efterätten först om hon trixar kanske provar det till lunch. Vid 9 rycket började jag dock känna att jag mådde lite illa. Och det blev bara värre och värre. Så vi gick hem och sen jag sparar på detaljerna men jag kräktes hela vägen hem, dock inte på bussen men innan och efter. Så fort vi kom hem var det Fredriks tur. Men har efter total tarmtömmning sovit ganska gott. Och tror på full recovery till i morgon.

Kommentarer
Postat av: Elin

Stackare, det later jobbigt det dar. Magsjuka ar verkligen bland det jobbigaste. Tur att Rakel klarat sig i alla fall... (peppar peppar). Hoppas ni battrar pa er sa vi kan traffas pa onsdag. Saknar er!!! kram och krya pa er.

2006-02-20 @ 15:18:23
Postat av: Malin

Vi mår mycket bättre nu börjar misstänka att det kanske var en matförgiftning.

2006-02-20 @ 15:46:29
URL: http://mamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0