Min nya karriär, bröllops fixare...


Så här fina var vi hela dagen...(klicka på bilderna så blir dom större)

I går var det bröllop för hela slanten. Allt  gick helt enligt planerna. Alltså utmärkt. Cissi och Val var strålande vackra presis som brud och tärnbuketterna som jag hade gjort. Det var kanon väder, helt tipp topp. Farmor och Rakel var  med på båten och sen åkte dom hem. Kändes som hon var i trygga händer och jag oroade mig inte alls. Jag höll tal på kvällen på engelska och det gick enligt mig själv väldigt bra. Och under vigseln skulle jag läsa en liten dikt som slutade i gråt festival. Det var väl det enda som jag inte var riktigt nöjd med. Men det är så svårt att låta bli.
Maten var underbar, musiken var bra och vi dansade hela natten lång kom hem kl 4 och känner mig lite trött i dag.

 I morgon kl 20.05 flyger vi hem, känns lite tråkigt. Men helt underbart härligt  att få träffa min älskade Fredrik igen. Väskorna är nu packade och i morgon ska vi bara till BVC och hälsa på Gunnel och Rolf.



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag langtar efter att du och Rakel kommer tillbaks till London ikvall. Ni ar ar sa saknade har!! Ses snart. kram kram!!!!

2006-07-03 @ 16:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0