Rapport från Skövde

Nu har vi åkt så mycket tåg, från Huskvarna till Göteborg från Göteborg till Skövde. Men det går bra. Allra bäst när Rakel sover. Misommar firade vi i Göteborg, Rakel tycktde det var roligt att åka båt. Den ny hunden Milo var okså väldigt spännande förutom när den skällde då var den läskig. Hela vårt besök på Jonsholmen gick över förväntan hon satt mest på verandan och lekte med alla duplo som mamma hade sparat. Vi fick med oss några duplo bitar hem faktiskt. Hon fick även prova den jätte stora studsmattan när vi hoppade så flög hon upp och ner men vi hoppade försiktig hon skrattade så hon kiknade. Jag hade ju oroat mig lite över att hon skulle slå halvt ihjäl sig bland alla branta trappor och klippor men vi kom levande därifrån. På vägen till Skövde fick vi sällskap av Martin som skulle till Stockholm. Nu har vi precis ätit en super god middag hos Nina som vanligt och i morgon blir det atockholm. Och bröllops förberedelser för på Lördag smäller det. Då gifter sig Cissi och Val och jag ska läsa dikt. Men jag fick höra idag att det var Okej om jag hade fusklapp (puhh) Och talet det har jag inte börjat på ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0