V 38- tillbaka till vardagen

Söndag
Idag ska vi bara vara hemma kanske blir det en tur till tesco för att handla lite mat. Kylskåpet gapar tomt.

LÖRDAG
Solenskiner och vi är hembjudna till Viveka med barn. Fredrik som kände sig lite svag stannade hemma. Men jag och Rakel tog tuben till Parsonsgreen. En timme tog det dörr till dörr. Men när man är van vid att åka buss känns det så lyxigt att åka tub. När vi kom hem hade pappa Fredrik lagat god middag och lilltjejen somnade direkt. Helt uttmattade efter att ha lekt med Rebecca hela dagen

tröttis

Fredag
Lunchade med Sara inne i stan. Dom åker till Sverige en vecka på lördag. Tråkigt att man alltid ska åka omlott kommer att sakna dom. Sen begav vi oss till ScienceMuseum där vi träffade Viveka, Rebecca och lilla Philip 6 dagar gammal som föddes förra fredagen. Det var henne som jag stod på barnvakts stanby till och jag missade dom helt... Det var ett kärt återsende och Rakel och Rebecca busade och lekte tillsammans.

Torsdag
Tvätt tvätt tvätt , plock plock plock men ute skiner solen och termometern visar på 25+ så det torkar snabbt. Rakel går runt i lägenhten och pysslar med alla sina grejer, och jag försöker pyssla med mina så gott det går.. I kväll ska jag ut och äta med min mammagrupp och ha min fina födelsedagskläder på mig.


Kommentarer
Postat av: Nina P

Hej på er och stort grattis i efterskott! Vi har varit i Spanien och badat och solat i nya poolen som pappa & Berit har byggt, det var helt underbart! Synd att vi missade varandra när ni var hemma, men det är som vanligt... Förresten så hade Anette från Annonsörföreningen ringt mig på min mobil för att försöka få tag i dig. Tyvärr hade jag bara ditt svenska (kanske till och med gamla) mobilnummer...har hon fått tag i dig? Kanske du kan slå henne en signal annars. Stor kram från Nina

2006-09-22 @ 08:20:49
Postat av: Anders Ericson

Hej Malin.
Vi har sökt dig. Du måste höra av dig till kontoret. Kommer du den 1 januri?????
Ring mig direkt.
Hälsningar
Anders

2006-09-25 @ 10:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0