Ensam hemma- Välkommen Arthur

Tack snälla Nina för födelsedagspresenten (jag lovar att slå in den) alla fina korten och Isaks body.
image359
Se vad fina vi var på Ninas brröllop känns redan som hundr aår sedan...

Du vet att du är vuxen när

- Jag tycker att hemgjord sylt är en utmärkt gå-borts-present
- Jag kollar alltid bäst-före-datumet när jag köper mat
- Jag tycker det är jobbigt att vara uppe efter midnatt
- Jag vill bara se filmer med lyckligt slut
- Jag skulle gärna åka till Azorerna bara för att det verkar vara så vackert
- Jag tycker att man ska köpa sig en bostadsrätt istället för att flytta runt i andra hand
- Jag rensar i trädgården för att grannarna ska tycka vi har en fin trädgård
-Jag städar innan jag ska resa bort
- Jag skulle aldrig köpa ett par snygga skor som inte var bekväma
- Jag har minst sju Tupperwarelådor

Fredag
I dag blev det en liten tur till IKEA jag har nu handlat ca 5 kg kräftor till annalkande kräftskiva. Tur jag kom dit i tid för dom verkar ha en strykande åtgång. Jag fick personalen att springa flera vändor in på lagret. Men nu har jag allt, skönt att man har bil. Nu har ju nya IKEA katalogen 2008 kommit ut och dom hade fått in en massa nya fina saker. Hittade väldigt fina väggdekorationer till Rakels rum det är som stora vallmoblommor som jag klistrat upp på ena väggen i hennes rum. Dom är lätta att ta ner och flytta. Så nu har jag pyntat och städat här hemma så det ska vara fint när dom kommer hem.
Rakels modellande hade tydligen gått bra i dag, men vilket barn är inte samarbetsvilligt när man får äta hur mycket choklad som helst. ;)

Isak 12 veckor
image358
Torsdag
Nu saknar jag mina älsklignar. Det ska bli kul att träffa dom igen på söndag. I morgon ska Rakel vara fotomodell för pappas jobb jag håller tummarna för att hon sköter sig. Jag har inte städat, bara sytt pysslat och tagit det lugnt.
Isak han sover och äter mest och ligger och jollrar lite och är väldigt söt så klart. GRATTIS GRATTIS till Cecilia Safir (fd Skröder) som fick en liten son Arthur Nils Safir i dag 3,1kg och 49 cm lång. Ja det är allt jag vet väntar med spänning på att höra allt.

Tisdag
Ja det här kan man ju vänja sig vid. Har syyt en massa, haft kvalitetstid med min son pysslat och fixat. Varit lite i parken och solat och bara försökt ta det lugnt. Rakel hon verkar leva higlife i stockholm. Jag vet ju att hon är i goda händer så jag är inte orolig det minsta. Kanske kan man börja skicka sina barn till Sverige själva snart så man får lite semester ?
Imorgon ska hjag gå och klippa och färga håret det ser jag verkligen fram i mot.

Ja nu har dom åkt Fredrik och Rakel och det är bara Isak och jag här hemma. det är verkligen tommt. Och jag har såklart lite svårt att slappna av. Man är så van vid att alltid vara EFFEKTIV och försöka göra hundra saker samtidigt och att varva ner nu är lite svårt. Det känns som att jag missat något. Men man vänjer sig väl.

Kommentarer
Postat av: nathalie

vad stor han har blivit, jag brukar titta in här ibland och tycker verkligenn om din blogg =)

2007-08-11 @ 15:46:29
URL: http://navol.blogg.se
Postat av: Anonym

Guuud så fina ni var på ninas bröllop! Kram Sigrid

2007-08-12 @ 18:59:44
Postat av: Fru Nilsson

JA! Ni var de finaste tärnorna man kan tänka sig!

2007-08-12 @ 19:39:59
Postat av: johanna

hej!!
OTROOOOLIGT snygg du är Malin på det dära bröllopet!
SUPER verkligen!
När kommer ni till oss???
Kram Johanna.

2007-08-12 @ 22:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0