Jag vill ha semester

Jag vet nu svaret på varför vi inte  bor i Sverige, snö. Nu har vi haft snö slask här i 2 dar och jag får redan panik. Jag vill ha semester på 6 år har jag och Fredrik hunnit med 1 resa till Teneriffa, 1 resa till Spanien med Nina & Jakob. Och en mega underbar tripp till NyaZeland. Men det var 3 år sedan.
Jag vill ha semester. Jag vill åka till ett varmt ställe med min lilla familj och låta Rakel bada i havet och gräva i sanden. Ska livet gå ut på att städa, damma, tvätta, laga mat vänta på att ens trötta och uttarbetade stackars man ska komma hem från jobbet  efter en 12 timmars arbetsdag kolla lite på TV och sen gå och lägga sig. JAG VILL INTE. Jag vill ha sol och värme och tid. Inte flera räkningar att betala. USH.

SNÖ

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej!
jag tycker du ser AS-cool ut!
Som en super-snygg och RÄTT mamma.
Snö e bättre än skånsk-slask-lervälling vinter.
Som sagt Huvudsaken e att du ser "snygg" ut :)

2007-02-09 @ 19:34:15
Postat av: johanna

Hej!
jag tycker du ser AS-cool ut!
Som en super-snygg och RÄTT mamma.
Snö e bättre än skånsk-slask-lervälling vinter.
Som sagt Huvudsaken e att du ser "snygg" ut :)

2007-02-09 @ 19:34:17
Postat av: Malin

Ja det är ju alltid nått att man ser snygg ut även om man inte har semester ;)

2007-02-09 @ 19:47:30
Postat av: Sigrid

Gud vad harligt det ser ut! Och vilken otroligt fin bild. Ligger snon kvar hos er, eller ar det regn som det ar har. Vi ses snart.

2007-02-10 @ 11:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0