Ny vecka

Tisdag
Åt lunch tillsammans med Sara i dag. Rakel sov duktigt nästa hela tiden i vagnen. Just nu sitter hon på golvet och har rensat lite i ett av våra skåp. Det är sugrör, servetter, pepparkaksformar och plastpåsar över HELA golvet. Hon är väldigt konsentrerad och tyst. Så jag låter henne hållas. Så länge alla är nöjda och glad och inte gör sig illa så är jag nöjd.
kuber
Tänk jag är redan 26 veckors gravid. Helt otroligt hur snabbt tiden går. Snart kommer vi ha en liten bebis här. det ska bli så mysigt. Den sparkar och far runt där inne så jag knappt kan sova om nätterna. I går lagade vi risgrynsgröt som vi åt hela familjen till middag det är så gott. I natt kunde jag inte sova var vaken i 4 timmar och funderade på hur vi ska transportera alla våra saker från vinden i Stockholm till lägenheten i London. Vi får ha garage sale i sommar så vi blir av med lite grejer. Så nu har jag begärt in 10 st olika offerter från olika flyttfirmor. Tror det kommer kosta ca 10.000 att flytta ca 3 kubikmeter. Men vad ska man göra, man kan ju inte sälja /slänga hela sitt gammla liv. Idag har vi varit på K-barnitmmar och Rakel trånade efter att få leka med dom stora 3 åringarna. Men hon fick inte riktigt vara med efter att hon slagit dom. Tokig  tjej.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ingen svenska kyrkan idag? Saknar den lite, känns lite tomt på tisdagarna : ) Här hemma är det snöigt men ganska fint, blir lite ljusare av det i alla fall... Ska ni inte komma hem snart? Skulle vara kul att ses! Hoppas ni alla och magen mår bra (låter som det när man läser bloggen). Stor kram, Jenny.

2007-02-13 @ 21:25:52
URL: http://leiasundberg.blogg.se
Postat av: Malin

Jo vi var i kyrkan i dag, jag tror nog inte att det blir hembesök innan bebisens nedkommst. Tyvärr. Men då får vi ha bebis kalas. Snart är det dags...

2007-02-14 @ 09:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0