Vanlig vecka

familjebutanföutst

Söndag
Vi var på STARWARS mässa tillsammans med trilljoner andra starwars fantaster. Men vi hade mycket trevligt hela familjen trots en punkterad vagn. På kvällen gick vi ner till finsburypark och kollade lite på Soul to Soul som spelade. Dom hade en stor anti rasism festival. En mycket lyckad dag.-

Lördag
Vi bor i London det borde finnas massor att göra men varje helg samma vis "vad ska vi göra" jag ska börja premunrera på Time out tror jag. Fredrik skurade toaletten och jag sydde kuddar. Sen åkte vi hem till Angel och Andia Det är så skönt med bilen.. Barnen lekte super bra och vi åt en utsökt middag. I morgon ska vi iallafall gå på StarWars utställning det ska bli kul.

Fredag
Sara och barnen kom över och jag lagade lunch och smulpaj. Efter att alla barnen hade trashat huset flydde vi fältet och gick ut på en riktig lång promenad. Jag kollade upp vad det kostar och putsa mina ringar, mycket billigare här en i Sverige. Sen gick vi till lekparken. Så i dag blev det mycket friskluft det känns bra. Nu har jag lagat flygande jakob till middag,

Torsdag
Ibland tror man att man bor i Sovjet. I dag tog jag Isak på hörselkontroll på St Anns hospital. Sjukhuset bestod av massor med små låga byggnader innanför ett högt staket. Lite koncentrationsläger feeling på det hela. Jag parkerade precis utanför "Mens menthal healt" på den fängelsinhängnade gården stod det typ 15 stora svarta män och bara skrek när jag baxade ut Isak ur bilen. Riktigt obehagligt.
Sen visste jag självklart inte vart jag skulle eftersom jag glömt besöks lappen i Elins bil. Så vi irrade runt ett tag var till och med tvugna att gå igenom ovan nämnda mens menthal healt avdelning för att komma rätt. Typiskt mig på något vis.
Som tur var var Rakel inte med hon var hemma hos Ylva och "O" Rakels ord för Oskar.
Hörsel kontrollen gick bra och det är ju huvudsaken.
Nu saknar vi Fredriks som fortfarande är på konferans. Isak han somnade för natten kl 20.30 i gå. Hoppas på en positiv trend.

Onsdag
I dag var en vanlig dag tog barnen med mig till Science museum där vi tillsammans med alla andra skolbarn i hela London lekte med Mari, Cecilia och Emma och deras barn. En mycket trevlig och lyckad dag. Nu har jag blivit fast i facebook. Klart beroendeframkallande kolla på http://www.facebook.com.

Annars känns det som jag börjar få tillbaka mitt liv lilla Isak som snart är 2 månader växer och frodas han vaknar fortfarande 2 gånger per natt. Men han är en glad liten kille och ibland ger han en ett litet leende och det är värt alla vakna nätter i världen. Nu ska jag kolla på TV och softa min ma är på konferans så fjärrkontrollen är min.

Tisdag
Städa städa tvätta tvätta....

Kommentarer
Postat av: Cissi

Halloj halloj! Stor kram och kul att lasa om allt ni har gjort i Sverige. Pussa pa gullungarna fran tant Cissi som de inte vet vem det ar, och krama Fredrik fran mig!

2007-07-12 @ 07:45:34
URL: http://cissiandval.blogg.se
Postat av: Sara

Japp jag haller med- varfor finns det INGENTING att gora i denna stad?? ;)

2007-07-15 @ 09:46:09
Postat av: johanna

.......RIKITGT COOLT DEN DARA MASSAN.

2007-07-18 @ 18:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0