Vecka 21

Torsdag
Ja snart är lilla Isak 1 vecka här i England så går man inte till BVC utan dom kommer hem till en så här i början och mäter och väger och grejar. Han har redan gått upp 300 gram vilket är mycket bra jobbat. Ofta går små barn ner lite i vikt så där i början men inte det här lilla matvraket.
Min bröst dom har levt sitt egna liv sköterskan konstaterade att jag säkerligen hade kunnat amma 3 barn utan några som helst problem. Så dom har varit lite spända minst sagt. Det är så jobbigt som jag skrev innan allt sånt där man glömmer. Jag vill bara vara normal inte svettas och vara hormoniell. I dag var vi ute för första gången hela familjen. Rakel var på sin simning hon fick bada med både farmor och pappa och Isak och jag tittade på. Sen åt vi lunch på det Italienska lilla fiket i lugn och ro medans båda barnen sov det var härligt.

Tisdag
Grattis världens bästa lillasyster som fyllde år i går. Jag hade tänkt skicka både kort och paket men det har kommit av sig lite här. Jag har iallafall hunnit med och bokat tid för "registrering" den 15 juni så vi får papper på att han finns. Det måste vi ha för att kunna åka till Sverige. Sen är även hans flygbiljetter bokade. I natt så sov han faktiskt mellan 1-5 så nu känner man sig helt utvilad. Och sen fick jag dessutom sova länge i morse när farmor och Rakel lekte. Nu är dom på stan och jag ska vila lite. Tack Nina och Jonas för den super gulliga tavlan och den lilla kaninen, förtillfället tror Rakel att det är hennes... Tack pappa för det fina kortet som kom redan i måndags. Ni är så söta. I dag hoppas vi pappa köper en liten napp, för lilla Isak kommer nog suga musten helt ur mamma annars. I natt så sov han som en liten korv på mig, släper man honom ur sikte mera en 30 sekunder så är han inte nöjd.

Kommentarer
Postat av: johanna

GUUUD! Vad mysigt det verkar.
Snäll man, snälla barn som sover när man lunchar, snäll svärmor, som kommer över och hjälper till lite, och bara sitta på italienskt café och äta gott o mysa!
Kram på er!/Johanna.

2007-05-24 @ 20:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0