Hemma igen

I fredags åkte jag hem till Viveka och hade en mycket trevlig dag. Rakel och Rebecca gick med deras nanny Karin till parken och jag och Viveka kunde ta det lite lugnt med våra små pojkar. När jag skulle åka hem så fastnade jag i trafiken så jag var fast i 3 TIMMAR London London..
Fredrik och jag skulle egentligen gått ut sen på kvällen men jag var på så dåligt humör och trött och slut efter den hemska bilfärden så vi ställde in, så det blev en mysig hemma kväll istället.
Hela helgen ägnade vi åt att packa upp, herregud vilken röra det har varit här hemma men nu ser man golvet. Jag har kommenderat runt stackars Fredriks som bara har borrat och borrat. Men nu börjar det bli väldigt fint här hemma. Glömde helt bort att min gamla Moskva kompis Guri var i stan, vilket var synd. Och Elin skulle vi också träffat men vi fick skjuta upp det. Det går ju inte att ha folk hemma under rådande omständighter. image396
image395



image394

Onsdag- Torsdag
Resan hem gick bra. Vi tog en taxi från Tottenhamhale.
Hem till vårat sjöslag och all möbler. Men nu är det som det är.
Jag hade ju ordnat en Halloweenträff hemma hos mig på Onsdagen men det var ju bara att glömma. Men snälla Anna erbjöd sig i mitt ställe. Så det blev en trevlig träff med många skellet. Jag och barnen han även med en tur till IKEA kanske låter konstigt att handla mera när det redan är fullt hemma. Men så är det i bland, vi köpte 2 bokhyllor till Fredriks tidningar. Sen har jag även sålt av vårt matsalsbord, och bäddsoffa på gumtree (blocket) . Så nu är det bara packa stuva packa stuva för hela slanten. Men det kommer att bli fint det är jag helt överygad om.
Isak han väger nu 8,5 kg, och har slutat amma och blivit en flaskpojke. Det är lite sorgligt men han föredrog flaskan framför bröstet och jag orkade inte truga. Han delar rum med Rakel som numera sover i "riktig säng" Och en så länge går det riktigt bra. Vi lägger dom samtidigt vid sju och sen sover dom. Isak han vaknar ibland för påfyllning, men Rakel verkar inte bli störd. Vi får väll se hur länge det håller i sig.

För mera bilder från Sverige klicka

http://www.facebook.com/album.php?aid=20077&l=c4ef4&id=744811409

Kommentarer
Postat av: marielle

Du har så fina barn! :)

2007-11-02 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0