för 50 år sedan

Solen skiner och nu har värmen kommit hoppas den är här för att stanna. Mötte Viveka i Hydepark, och vi hade lite picninc. Vi sprang in i två äldre damer (svenska) som berättade att dom bodde i London under 2 år för 50 år sedan och att dom då hade bestämt att dom skulle åka hit 50 år senare. Gulligt. Ångrar mig nu att jag inte frågade mera om deras liv. Undra vad dom gjorde här, Nannys kanske.
På vägen hem mötte jag Mia och Theo träffar henne inte så ofta men altid lika roligt.  Har inte hört något mera om jobbet.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Jag var bara inne och kikade lite på din sida. Tänkte att jag skulle lämna ett avtryck och inte avlägsna mig helt anonymt. /Petra

2008-04-27 @ 01:15:40
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0