Från regn till Sol


I morse när jag vaknade var det ös regn och dimma. Verkligen deprimerande väder. Det enda posetiva är att båda mina barn oftast sover till kl 8 på morgonen. Vilket är så skönt då får man sova ut lite. Packade in barnen i bilen och körde i väg till Brent Cross det är bara bäst att gå där tidigt på morgonen. träffade Hanna och hennes killar.
Letade förgäves efter något att köpa som jag kan ha på mig på lördag då jag och Fredrik och en massa andra ska gå ut men hittade ingenting.
Förutom en super söt baby rosa kofta med (stickade flätor på lite Ralph Lauren...)som jag köpte.
Bytte min fina Radio batteriet fungerade ju inte. Lite dåligt för en sådan dyr radio men men. Och den jag hade köpt från början var det nedsatt pris på för det var visnings ex då ska dom ju ändå fungera. Och nu hade dom naturligtvis inga visnings X kvar. Och då tycket försäljaren att jag skull betala hela mellan skillnaden men det tyckte inte jag och det förklarade jag för honom också. Så det slutade med att jag betalade 10 pund extra i stället för 40. Helt OK tyckte jag nu fick jag ju en helt ny Radio.
Nu i kväll kom Jörgen så han och Fredik är ute och jag ska mysa framför TVn efter att ha lagt barnen, tvättat,s tädat, bäddat och lagat mat. Tycker jag är värd både radio och kofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0