Heavy shopping

image516
Mina nya snygga skor..
Åhh jag hade frigång med svärmor. Rakel var på lekis och farfar var snäll och hämtade henne så vi kunde åka ner på stan. Först åkte vi ner till Marc Jacobs butiken vilken butik. En av varje please !!!! Farmor köpte en liten födelsedagspresent till sig själv. Själv drömde jag bara. Sedan banade vi vidare till Selfridges. Stackars Isak han somade där inne medans vi provade läppglans tittade på krämer och doftljus- Sedan åt vi lunch och drack lite vin medans Isak sov gott för att sedan gå vidare upp till Shoe heaven, där vi gick minst tre varv tittade på alla skor och provade hur mycket som helst. Isak som hade hunnit vakna charmade expediterna och kröp runt på golvet och tuggade på burberry loafers. Tur att man har en sådan härlig svärmor som man kan shoppa med.
Tillslut hittade jag ett par underbara skor från CARVELA dom var så sköna och snygga så jag köpte faktiskt 2 par. Ett par lila och ett par svarta. När vi skulle åka hem fick Isak psyk bryt stackarn inte så konstig med tanke på att vi hade glömt bort hans lunch. Så snabbt tillbaka till småbarns verkligheten jag hastade in på Selfridges food Hall och köpte youghurt och smoothie som vi fick mata honom med på busshållplatsen. Han åt upp ALLT
När vi kom hem hade Fredrik lagat gratinerad Hummer, vi drack ännu mera champagne och Jacob kom på besök.
En helt underbar dag och kväll.

image515
Ett riktigt gott prisvärt moserande vin som jag verkligen rekommenderar. 5+++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0