Helgen

image561
Efter hårt arbete i Fredags försökte vi ta det lugnt. I lördags skulle vi först gått på gemensam mamma pappa barngrupp med mina svenska mammor. Men när vi kom dit var det ingen där. Visade sig senare att vi alla hade gått om varandra.
Vi åkte ner till MuswellHill istället och gick på ett sushi ställe som Anna rekommenderat. Fantastisk sushi på Söndagar har dom buffe och man får äta hur mycket man vill för 15 pund. Så Nina när du kommer hit på besök ska vi gå dit.
På kvällen skulle jag gå ut med mina tjej kompisar.
Anna kom hit och hämtade mig i sin lilla Lotus som man får klättra in i. Hon är verkligen en power women. Stark självständig med bra jobb alltid rolig, båda fötterna på jorden och klarar sig själv. Vi åkte hem till henna och drog i oss nästan 2 flaskor champagne på 1 timme jag och Anna och hennes kille. Och jag som skulle ta det lite lugnt. Hela kvällen fortsatte på samma sätt. Vi åt god mat på en italiensk trendig klubb/resturang. Jag åt skaldjurspasta och till förätt delade vi på mossarella carpaccio och oliver... och ännu mera att dricka. Kl 3 i nattt fick Fredrik lösa ut mig när jag kom hem med taxi men vi hade såååå roligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Är det inte "hon" i LAZY TOWN?
Eller?
/Johanna

2008-04-14 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0