I vårat kök...

Jag vill ha till mitt kök

En Radio, Robertson RD50
Visst vi har en stero kopplad till vår Apple men i bland vill man bara lyssna på hederlig gammal radio. Min nya favorit station är BBC2, är ungefär som P3 med härliga talkshows när folk ringer in och klagar. Tänk att ha en sådan här i köket.
image508

En Duralit toaster för 4. Ingen ide att köpa en för 2 om man ska ha en och samma brödrost resten av livet. Tänk när Isak kommer hem med sina polare och är 13 då rostar man ju upp en hel limpa på en kvart. Iallafall gjorde jag det. Tror jag levde på det hela högstadiet rostat bröd och the... Åh vad mysigt.

image509

En ROSA duralit vatten kokar så fin kanske skulle det pigga upp vårt annars fula kök..

image510

Och till mig själv såg den här super härliga gula toppen från DKNY i dag på stan.
image511

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0