Jag letar vidare

Idag har jag varit på ytterligare en interjuv. Jag målar ju alltid upp en hel bild innan jag ens har fått det. Men det vet jag på Fredag. Jobbet är som admin assistant på en stort klubb /event företag i London som anordnar fester på stora kända nattklubbar i London. Det kändes som att det gick bra. Och dom var trevliga men det kändes ganska mycket party party. När man varit hemma mamma i 2 år men det kanske är precis det som jag behöver. Och det kan säkert leda till ett bra jobb som event manager. Kanske ett bra ställe att få in en fot på. Dom kändes inte som killarna som  funderade på att jag hade 2 små barn som kan bli sjuka och måste ha en hemma mamma. För dom vet nog inte vad familjeliv är. Och det kanske är bra, det kan ju annars avskräcka vem som helst.

Fördelar, stor potential till ett riktigt roligt jobb
Nackdelar, Inget bra paket med pension etc.   
Hmm  jag funderar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0