Måndag hela veckan,

Nu är ALLT precis som vanligt. Fredrik är på jobbet och pappa har åkt hem. Men på Onsdag kommer nästa slott med besök. Alex och hans tjej samt Jörgen. Stackars Jörgen han kommer altid hit när vi har andra på besök. Men dom är ju alla 3 självgående gäster som kan underhålla sig själva. Själv var jag i dag på min första interjuv. Jag hottade ju upp min CV i helgen och sökte en del jobb i går kväll. Och i morse ringde dom från ett ställe där jag verkligen skulle vilja jobba så, jag ordnade barnvakt och åkte in till Oxfordcircus och träffade deras agent. Jag tror det gick bra så håll tummarn för mig. Har jag tur får jag gå på andra interjuv. När jag gick där utanför och väntade sprang jag på Viveka som också skulle gå på interjuv. Lustigt när man springer på varandra sådär mitt inne i stan

Kommentarer
Postat av: Lotta

usch de känns alltid sa trist och lite vemodigt när ens familj hälsat pa och akt hem...kram pa dig!

2008-04-22 @ 09:01:37
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0