Musbajs

Jag hade ju typ lovat mig själv och inte hålla på och rodda runt för mycket innan vi ska få besök men så blir det alltid jag som gör allt iallafall.
I går kom Jörgen och idag kommer Alex och hans tjej som jag faktiskt aldrig träffat vet inte ens vad hon heter. Men då vill man ju ha det lita anständigt här hemma. Så efter frukost bar jag upp soffkuddarna till barnens rum och virade en bäddmadrass runt och konstruerade en liten säng till Jörgen.
Bar ner Isaks spjälsäng till vårt rum. Dammsög, för det var väldigt dammigt under hans säng. Ja allt tar ju sin lilla tid. Dessutom är det äckligt musbajs överallt. Tex i bäddmadrassen som har legat inrullad under vår säng. Och då får jag panik när jag tänker på att det legat möss under vår säng som vi sovit i.
Snart ska vi hem till Sara på mammaträff, skönt för barnen och komma ut lite och slippa hänga mamma i trasorna.

Min trendig kusin hade lagt upp detta armband på sin blogg... jag vill också ha ett sådant. Så fint.
image572

Kommentarer
Postat av: Lotta

vilket urfint armband!! vad du fixat och donat!!

2008-04-24 @ 12:27:39
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: johanna

Armbandet är sjuuukt fint och lite gulligt.
Dansk design och såååå poppis där!
Det även fina priset är BARA 3000 kr.
MEN....det finns att köpa på Factory i Malmö.
Armbandet medför även helsth and godness!
Så det är det kanske värt!???
/Kusin Johanna

2008-04-25 @ 08:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0