När jag blir stor ... country living....

Helst skulle jag nog vilja bo på en stor gård i en liten by utanför London, inte för långt bort från civilisationen dock. Men i ett shysst litet hus.
Med ett separat gästhus på gården som ska vara bäddat med krispiga vita satin lakan en Moltonbrown tvål i badrumet, och Joe Malone ljus på nattduksbordet. Själv skulle jag shava runt i mina röda hunters wellies en barbour jacka (den nya med skärp i midjan), köra en en grön Landrover vogue.
Dagarna skulle jag tillbringa med att köra mina barn till skolan, baka och laga god mat. Sy lite, gå på långa promenader anordna middagsbjudningar.
Jobba lite men bara med någonting roligt, så jag fortfarande kan vara hemma när mina barn kommer hem från skolan. En hund några barn till en nanny, städerska perfekt helt enkelt.
Ytligt 50 tal ja visst men härligt härligt. Men undertiden får jag nog nöja mig med bara ett par Hunter stövlar så brittiskt. http://hunterboots.com/
Ja det är lustigt så har jag gift mig med någon vars högsta dröm är att bo i Loft apartment NY ha ha. Nej jag trivs väldigt bra där jag är nu med. Men man måste ju få fantisera lite. Och kanske skulle man tröttna på landet?



image539image540image541image542

Kommentarer
Postat av: lotta

ooo ett sant läckert hus!! skulle jag okcsa kunna tänka mig!!

2008-04-09 @ 11:29:50
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: johanna

jag VET hur det är!
Kram Johanna
...skulle ringt dej idag, men ringer på Fredag när jag är ledig, är du hemma då?

2008-04-09 @ 17:49:39
Postat av: Anna

Du skulle absolut trottna pa country living min van...om jag kanner dig ratt!!!

2008-04-15 @ 21:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0