Nej se det snöar...

image532
image535

Efter lite omstrukturering här hemma blev det så att jag och barnen åkte hem till Viveka som är gräsänklng medans hennes man bor på lyx hotell i Las Vegas. Stackars honom eller hur?! Rakel och Rebcca lekr så bra tillsammans vilket är mysigt och även Philip & Isak har börjat leka så smått med varandra riktigt gulligt. När barnen hade gått och lagt sig beställde vi mat från http://www.thebombaybicycleclub.co.uk/ dom har helt fantastisk god indisk mat som vi frossade i oss tillsammans med lite för mycket vin.
image536

I dag tog vi oss ut i snö stormen (jag vet helt skitsat väder fredag 18+ söndag snö) Vi åkte ner till Sloan square och åt först Creamtea på Peter Jones då tänkte jag på min kusin Sigrid för där hängde vi mycket när hon var här som aupair.
Sen provade vi något helt nytt vi gick med våra döttrar och söner till Army museum http://www.national-army-museum.ac.uk/kids/ som enligt hörsägen skulle vara bra. Och våra förhoppningar infriades verkligen en jätte stor lekavdelning, med klätterställningar, däck och pyssel och det bästa av allt lite folk. Det finns många muser här med lekavdelningar med tex Science museum är som ett sjöslag speciellt på regniga helger när man knappt kan ta sig fram. Så dit kommer vi gå igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0