Back in london

Ja herregud vilket liv och velande. Jag hoppas nu man kanske kan få lite stabilitet, så småning om.  Jag och Fredrik har nu skrivit alla papper och kommer överrens, så gott det nu går men det går framåt och det är ju alltid en början. Jag och barnen bor nu hemma hos Viveka, den 3 september börjar Rakel på lekis och då måste vi nog flytta lite norrut. Närmare "hemma". Jag har tittat på en lägenhet som är så fin mysig och bra på alla sätt som ligger nära där vi bodde innan vilket känns tryggt bekvämt och smidigt så jag hoppas så att jag får den. Ska prata med min blivande hyresvärd i helgen. Om den är min får jag flytta in 1 oktober. Så just nu letar jag jobb, och dagis!

Kommentarer
Postat av: johanna

Det kommer bli jätte bra allt!

Kram johanna

2008-08-27 @ 20:20:34
Postat av: anna

hallo!!! missade ditt tele i gar ;o( . Vet inte riktigt vilka nummer jag kan na dig pa, kan du inte skicka ett mail.

kram

anna

2008-08-28 @ 09:11:12
URL: http://www.londonhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0