Det känns så bra...

Det känns så bra att vara här. Idag var jag och barnen på tesco och det kändes bara hemma. Ja jag vet låter fånigt men så är det. Jag blir varm inombords när jag ser london bussarna. Som jag sa till Viveka i dag nu bor jag här för att JAG VILL inte för "att min man har ett jobb här, och jag har inget liv (lite ironi men ni förstår)" Har dragit på mig världens dunderförkylning men så går det när man går på kräfskiva och badar mitt i natten. Njuter för fullt av att bara vara med min barn. Just nu bor vi hemma hos Viveka och hon riktigt skämmer bort mig med sin goda mat hon är ju dietist. UNDERBART och precis vad jag behöver. Nästa vecka bor vi hemma hos Sara medans hon är hemma och hälsar på släkten. Mitt nummer är +447981193463 för er som frågat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0