good nights sleep...

Jag saknar Rakel och räknar dagarna tills vi får ses. I går tittade jag på BB när dom fick brev från sin familj och sina barn.
Ja ni kan ju tänka er resten tårarna rann.
Isak han går runt här lgh och undrar nog vart hon tog vägen. Ibland ser det faktiskt ut som han letar efter henne gullig.
Gick och la mig tidigt och sov som en stock hela natten vaknade inte ens när Sara kom hemramlande fram på småtimmarna.
Som jag sa till henne i morse huset hade nog kunnat brinna ner utan att jag hade märkt det. Jag var så trött men så blir det när man är uppe hela  nätterna.
 Isak fick sin sista vaccinering innan Sverige flytten vilket är bra då slipper jag tänka på att det behöver kompliteras. Hittills verkar han må mycket bra inga bieffekter.
Sökte lite jobb igår i Stockholm, då känns det redan lite lättare. Just nu vill jag nog bara att det går 3 månader och att det ska vara klart med dagis bostad och jobb.
Så man kan gå vidare i livet.

Kommentarer
Postat av: Nina N

Vill bara säga att paketet kommit fram! Tusen tack!! KRAM

2008-08-05 @ 19:29:40
Postat av: Anonym

vill bara skicka en kram. Allt kommer bli bra! /M

2008-08-05 @ 19:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0