hmmm...

Sverige sverige ja då var man här utan barn! Jag och mamma och Mats gick direkt hem till deras mysiga grannar och snackade lite skit lyssnade på kent och drack vin.
Det var nog precis vad jag behövde. På Måndagen träffade jag Hanna Beach som jag inte sätt på år och dar. Sedan hon flyttade till Perth för 1 år sedan. Vi gick runt på stan, gnällde över sverige och jag lyckades springa på 4st som jag känner. Det är så litet här. Försökte fixa lite praktiska saker som adapters, sl kort och annat smått och gott. Ingen mera shopping nu är jag på budget.  Kvällen träffade jag Fredrik. Det känndes bra vi pratade en massa och det känndes som att vi för första gången på länge verkligen lyssnade på varandra. I tisdags blev jag medbjuden på båttur, det var mysigt och skönt att bara komma i väg. Man kan ju inte bara gå hemma och sakna barnen. Jag och Viveka gick på mosebacke på kvällen och jag såg ännu mera folk som jag känner igen.. Idag onsdag träffade jag äntligen barnen jag och Fredrik gick på en promenad, pratade ännu mera åt gigantiska fantastiska pizzor.  Nu är Fredrik i London och kommer tillbaka nästa torsdag till Rakels 3års dag. Själv ska jag ha lite kvalitets tid av sverige och min barn och bara försöka vara.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänk att våra barn snart fyller tre år, helt otroligt vad tiden går fort! Leia har ju nu börjat på storbarnsavdelningen och trivs som fisken i vattnet... Sverige är fantastiskt och ni kommer bli så glada över att ni flyttat hem, bara ni kommer in i det! Kram Jenny.

2008-08-15 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0