I morgon flyttar Rakel

Idag ska jag lämna barnen med Fredrik och i morgon åker Rakel och Fredrik till Stockholm. Så nu har jag packat hennes lilla väska. Tänk nästan exakt 3 år har hon bott här och nu ska hon flytta till Sverige. Det ska bli spännande, jag vill också åka nu på engång men jag och Isak åker ju nästa helg. Det känns så himmla avlägset på något vis, vad gör man i Stockholm med barn går till lekparken? Finns det softplay? Jag hoppas att det löser sig snabbt med jobb, boende och dagisplats men det verkar det ju göra. och hur farligt kan det bli det är ju trygga Sverige. Det är en spännande tid. Men nu ska jag försöka njuta av mina sista självande dagar i London, mitt schema är redan ganska fullspäckat, det är många att säga hejdå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0