In stockholm..

Jag börjar känna mig smått marinerad jag får åka till Sverige och ta det lite lungt. Ha semester. Jag och Isak gled in på Heatrow snälla Sara körde oss hela vägen.  
Checkade in 70 kg packning 4 väskor, en bilbarnstol,och en resesäng. Sedan blev vi uppgraderade till business class, och fick äta goda ostar hela vägen hem.
Skönt att någonting gick lite smidigt. Läste Saras fina kort på planet och bara grät. Flygvärdinnorna var så söta. Stackarna där satt jag och lipade hela flygresan. Mamma och Mats kom och hämtade mig. Isak är nu återförenad med sin älskade syster jag hoppas dom har det mysigt tillsammans. Nu har jag två dagar utan barn, jag saknar er, vet inte vad jag ska göra riktigt. Nästa vecka kommer pappa hit och det ser jag fram i mot. Just nu sitter jag här med mamma och Mats framför varsin laptop dricker the och lyssnar på musik.

http://www.youtube.com/watch?v=NoKPi8xtyjA

Kommentarer
Postat av: johanna

tebax i Stockholm!

Hur känns det?

Här nere är det PRECIS som vanligt igen!

Vaddå? har det varit sommar?

Och låten...vad menar du, jag känner mej lite nyfiken.

Kram johanna

2008-08-11 @ 14:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0