det ar bara bra tack...

Ja vad ska jag skriva.. vad har hant sedan sist. Som Sara sa betyder det att man har ett liv nar man inte hinner uppdatera sin blogg. Jobbet rullar pa det ar som vanligt, oftast ar mornarna helt hysteriska, rum som ska bokas, saker som andras i sista minuten. Nar jag kom in pa kontoret efter att ha forsovit mig och vaknat 07.50 jag borjar 8.30 var hela mitt skrivbord helt upp och nedvant, for i helgen har dom lagt in nytt marmor golv i receptionen. Men tydligen samtidigt lyckats klippa av nagra el kablar under mitt skrivbord. Sa det var kalabalik. 

I morse tillbringade jag 1 timme med att dela ut post men sa ar det vall nar det ar jul. Sjalv har jag knappt julpyntat och inte skrivit nagra julkort inte handlat en enda julklapp men jag har tagit jul semester jag ORKAR INTE och jag kanner mig faktiskt hel oinspirerad, dessutom har jag haft lite annat att tanka pa. Lite ovanligt for att vara mig, jag som annars ar helt obsessed med jul pynt och dekorationer. I ar har ja till och med lanat ut mitt julgranspynt.  

Helgen var bra, vi hade avskeds fest for 2 pa kontoret som ska tillbka hem till Sverige och det var ju livat som vanligt. Men roligt, Jag har nog aldrig innan haft sa roliga kollegor. Lordagen var valdigt lugn, mat, video mera mat. Sondagen gick i samma tecken handlade julgran med en kompis,  lagade god oxfile  med ugnsbakad klyftpotatis med parmesan ost, vitlok och salt. Tomatsallad  massor med bearnesie  eller hur det nu stavas, rodvinsas, choklad mousse. Ja ni vet nar mat nasta ar lika bra som sex. Sen blev vi lite galna och avslutade middagen med en halvflaska teqila. Jag tror att det var lange sedan jag skrattade sa ohh my good. Att man kan ha sa roligt en sondag kvall och jag kanner mig inte alls trott i dag men det kommer vall i kvall. Nu ska jag springa till gymet.

Kommentarer
Postat av: svenska läraren

de finns nåt som heter STYCKE INDELNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-15 @ 18:21:45
Postat av: svenska läraren

de finns nåt som heter STYCKE INDELNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-15 @ 18:21:50
Postat av: Jennifer

Bli medlem i länken så får du ett presentkort på 250:- på H&M eller Gina Tricot, du får välja själv. Jag lovar det är sant. Och du behöver INTE värva massa medlemmar för att få presentkortet!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=129135

2008-12-17 @ 20:07:28
URL: http://jenwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0