Ja herregud.. hur kunde jag

Haft en mycket trevlig och mysig helg. I torsdags hade vi Julfest och det tog ett tag att aterhammta sig fran det. Det var en valdigt lugn Fredag pa kontoret. Hade en mysig hemma kvall med barnen stade tvattade och plockade lite. Storhandlade pa lordag morgonen. Har fatt en bra rutin pa det har med maten nu faktiskt. Gick pa Matthews pirat barnkalas pa eftermiddagen. Rakel och Isak hoppade glatt i pirat borgen. Nar vi skulle parkera utanfor kalaset sa korde jag upp hela gata for att hitta en ledig plats for det vara bara utfarter fran folks hus overallt. Hittade tillslut en ledig plats parkerade gick pa kalaset. Nar jag kommer tillbaka 2 timmar senare ser jag en polisbil och en fruktansvart arg man. Ja jag fattar inte hur jag tankte, antagligen inte alls eller hur det kunde handa. Men jag har parkerat mitt framfor det har parets utfart. Och dom har statt dar i 1 timme, och till och med ringt polisen. Hade jag kommit 10 min senare hade dom bogserat bort min bil och det hade blivit DYRT. Mannen i fraga var RASANDE undrade om jag overhuvudtaget had korkort? Ja jag undrade nog ocksa om jag hade ett,.... Polis tjejerna var valdigt snalla dock. Dom verkade mera oroliga for den har rasande mannen en for mig.  Sa jag stuvade in mina trotta kalasiga barn i bilen. Sa till den arga mannen att jag verkligen var ledsen och att jag inte hade nagon ursakt. £40 pund kostade det mig. Sen akte vi hem till Sara fikade lite glogg och sov over.  Alltid lika trevligt. Sondagen halsade vi pa en svenksk kollega pa jobbet och deras dotter. Det var roligt blev bjuden pa god lunch och barnen lekte glatt nastan hela dagen. 

Kommentarer
Postat av: ida

Hej, är du intresserad av en ny bloggdesign så kika gärna in på min design-sida =)

http://idadesign.blogg.se/

2008-12-09 @ 07:12:46
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0