Jag har salt mig sjalv till Virgin

Ja nu ar det snart jul helt otroligt vad tiden gar snabbt.. Jag har ju inte ens borjat pyntat annu. Lyckades fa upp adventsljustaken i gar och lite julpynt. Men jag struntar nog i granen kanns lite meningslost med gran nar man ska vara borta hela julen. I dag var jag pa gymmet sa nu har jag salt mig sjalv till Virgin vi far se hur det gar. Det ar sa stort och fint, ett av Londons storsta med 25 meter pool, jazzuci, bastu, stora traningshallar, spinning rum och maskiner. Tycker en sa lange att det ska bli sa roligt. Jag har inte gatt pa gym pa typ 7 ar kanns det som  sa det blir nog bra att borja motionera lite.  Ni vill jag bara ha min Ipod sa jag kan rocka loss ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin blogg du skriver! :D

2008-12-04 @ 14:03:35
URL: http://flickorutankjol.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du inte lägga in ett nytt inlägg snart=)

2008-12-07 @ 20:08:23
Postat av: Jessie - mamma till Jacob

mm så långt har jag oxå kommit=)

2008-12-08 @ 14:27:11
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0