Helgen

image428
image429
image430
Vilken underbar helg. I går sålde jag vår gammla vagn för mera en jag köpte den för, sammt grannens vagn.
Jag fyndade en snygg vår jacka från www.freeforhumanity.com/. Som bara är så snygg. Så nu längtar jag till våren. Rakels pottträning går fortfarande hur bra som helst men det får man väll inte skriva. Där vi bor så är det så att går man åt ett håll kommer man ner till Crouch end som känns som en liten village med små "fina butiker" och fik.
Och går man åt andra hållet kommer man ner till greenlanes som kallas lilla Grekland. Här ligger det bara guldsmedsbutiker, frukt och grönsakstånd, härliga bagerier och kebabresturanger. Så vi gick ner till greenlanes och åt en maffig kebablunch.

I dag åkte vi till Hampstead Heat som är en fantastisk stor park i Hampstead med massor med små sjöar som man kan simma i på sommaren Där träffade vi David och några andra. Åt lunch utomhus på ett mysigt ställe som heter Kenwood house som ligger mitt i parken. Sedan promenerade vi runt hela dagen i solen medans barnen sov i vår underbara ny vagn.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken härlig helg ni har haft! Barnen ser ut att stortrivas i sin nya vagn! :)

2008-01-07 @ 15:08:42
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0