Vardagen

image426
Mina söta barn på Sainsbury...
Torsdag
Mari och Ylva kom över med sina barn på lunch och vi skvallrade och lekte hela dagen ute är det så KALLT dom har till och med varnat för snö.
Det är lite roligt när det snöar här blir det verkligen Kaos även om det bara är några centimeter skolorna stängs och tågen slutar gå. Men vist är det skillnad här har vi bara englas fönster (!?) och inga vinterdäck. Så när det blir 0 gradigt får man dra på elementen ordentligt för inte frysa. Rakel fortsätter att krångla går och lägger sig OK om hon inte sover på dagen men vaknar senare under kvällen och är otröstlig om hon inte får lägga sig i vår säng. I natt hostade hon så mycket så hon kräktes. Jag vill bara sova inte vara uppe och mata hungriga småpojkar och bädda rena sängar. Annars är det så skönt med vardag Fredrik är tillbaka på jobbet vilket är härligt faktiskt. (om man får säga det) Och rutinerna börjar bli normala. Såg en till mus i dag igen det var ett tag sedan sist. i badrummet, jag får panik tänk om dom springer över Isak det är så äckligt så äckligt så jag bara vill gråta. I går såg jag även August på SVT tyckte den var så där, men jag får nog låna lite Strindberg av Mats när jag kommer hem för han verkar ju helt klart intressant.

Onsdag
Träffade Ylva och hennes barn tillsammans gick vi på ett mysig Soft play nere i Kentish town där barnen verkligen fick leka av sig. På vägen hem handlade jag lite mat och fyllde på förråden. Eftermiddagen tillbringade vi hemma, grannen kom förbi på en kopp the.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka sötnosar! :)

2008-01-04 @ 16:45:34
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0