Swimming pool!

Vilken rolig dag vi har haft idag. Barnen sov länge i morse och vaknade pigga och utvilade. Inga vattkoppor men vi väntar fortfarande.  Mia ringde och föreslog att vi skulle bada så vi gick ner till Archway Rakel gick nästan hela vägen och var så duktig. Vi postade ett paket till Arthur på vägen. Så jag hoppas det kommer lagom tills Cecilia kommer till Sverige.
När vi väl kom till poolen var det stängt fram till 15.30 så vi gick till Archway childrencenter ett helt nybyggt lekcentrum, med dagis, lekrupper, cafe och oika grupper. Så fint nytt och frächt som i Sverige inte ofta man ser det så vi fikade medans barnen lekt och väntade på poolen.



Swimming poolen som Rakel säger var en succe dom badade och badade och badade kl 17.30 fick jag dra upp båda barnen ur vattnet. Isak som inte längre gillar att bada i badkaret som skriker så fort han kommer in i badrummet ÄLSKADE DET så förhoppningsvis är hans bad fobi borta nu. Och han går bara mera och mera så gulligt.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej Malin!

Inte för att jag vet var min första kommentar landade, kanske allra sist .... . Så jag sänder en ny. Stort paket landade här i dag. Har meddelat asiaterna så de inte behöver packa något med sig till Ärtan.

Grattis till jobbet! Skönt att komma hemifrån litet, eller ;-). Även om barna Dina är jättesöta och gulliga, så blir de förmodligen ännu sötare och gulligare om ni inte måste "gnaga" på varandra hela tiden.

Kramar! Gunilla

2008-07-10 @ 15:33:34
Postat av: Malin

Skönt att dom kommit fram det gick snabbt.

2008-07-10 @ 18:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0