Childminder Malin

Måndag
I dag hade jag lovat att passa Annas pojkar Matthew och Albin.  Hade nog väntat mig att det skulle bli tufft med fyra barn. Men dom var så gulliga. Tror när man är hemma hos någon annan har man mera tid man springer inte runt och plockar och fixar med en massa annat utan man leker med barnen. Först hade vi facepainting Rakel och Matthew blev tigrar, sedan kom Maria Spann på besök med lilla Rufus. Vi fikade och åt lunch tillsammans. Och hon kollade barnen medans jag snabbt körde ner Rakel till lekis. Tusen tack !!! När jag kom tillbaka satte jag Isak och Albin i vagnen och gick med Matthew till sitt dagis. Sedan hade jag frid, både Isak och Albin somnade och jag kunde fika i godan ro. Sen kom Annna hem så det var ett lätt jobb. Vi stannade hela kvällen och åt middag tillsammans så mysigt och trevligt.  Barnen somnade på 30 sekunder när vi kom hem skönt.

Isak och Albin sover i vagnen

Alla leker fint tillsammans


Tigrarna

Kommentarer
Postat av: vanja

vad sööta barn du har :)

är Allt bra med dig??=D

2008-06-24 @ 15:03:45
URL: http://vanjathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0